Kreativt tänkande!

Igår var det frdag för er som missade det...

Hade en riktigt slapp dg måste jag säga. Men en desto roligare kväll! Ulrika och Daniel kom över till mig och sedan drog vi iväg och åt kinabuffé, mumsfilibabba! Billigt och gott! Det gillas i dessa tider då det känns som om att jag räknar mina cent...

Skulle ev ha åkt och bowlat som jag tidigare nämnde men vi skippade det och drog hem till mig igen. tanken var att Daniels kompis skulle komma hit till NC vid sex på kvällen, men det var rätt så stora förseningar, så han skulle inte dyka upp förrens runt 11-12.. Så då kom jag och Ulrika på att vi skulle göra honom lite glad eftersom han fick vänta så länge. Så vi gjorde en stor planch! En bokstav på varje A-4papper, så det blev lite papper. Texten löd iaf "Välkommen Christian Fhin" (inte Fhil som jag först skrev...) Med stora gula och blåa bokstäver! Hans min när han såg oss var rätt så oslagbar. Jag och Ulrika viste inte vem han var, knappt hur han såg ut heller för den delen och han viste inte vilka vi var och Daniel syntes inte till :P

Så det var ett lite annorlunda men roligt fredagsnöje =D Var många som var nyfikna på våran "lilla" skylt. Ulrika har bilder på den så så fort hon skickar över dem till mig så ska ni få se hur fin den var!

Nä forsätta lite med mitt seriösa tränande här hemma, var för lat för att ta mig till gymmet, så jag tog gymmet här hemma istället.
Sedan ska jag nog försöka åka och handla lite eller försöka hitta på någe annat roligt. Vill inte sitta inne hela dagen.

Imorgon kommer darling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0