Skylten

Här kommer bilder på min och Ulrikas superfina och proffsiga skylt vi gjorde åt Daniels kompis.

Resten av dagen har jag tillbringat i shopping mallet med resten av NC befolkning. Hittade dock inte så mkt. Köpte en present till Alexander och en till Maggie. Sen började jag kolla på saker till migsjälv istället :D Mkt roligare. köpte dock inte. Ska försöka att inte handla nått innan jul, med tanke på att de stora reorna kommer efter (de har iofs redan massa rea nu oxå...)

Sedan blev det middag med familjen ute. Räckte med ett glas vin för att jag skulle börja känna mig lite lullig. Kan kanske ha med att jag nästintill inte ätit nått idag...

Hur som helst. Här har ni bilderna!


Jag och Ulrika på flygplatsen. Våran skylt var riktigt populär! Alla ville
fram och titta på den :P



Jag och Christian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0