Alla dessa råttor, rävar och svin!

Det är som att vara på ett zoo när man är på jobbet. För tillfället så känner jag mig så totalt ANTI när det gäller jobbet... Så total ouppskattad! Men det är jag ju inte ensam om. Det är verkligen STOR skillnad på folk och folk! Vissa får massa tomma löften medans andra får allt serverat på silverfat :S

Orkar seriöst inte längre. Att vara arbetslös känns nästan som ett alternativ (inge bra sådant men...)


Men skit i allt det nu! När jag kom hem tog jag lilla pållen på en liten ridtur, så skönt att få rensa huvudet lite! Sen hjälpte jag till med att ta in alla hästarna för att avsluta det hela med en trevlig promenad runt gårdarna :D Känns bra nu!  
Som tur är jag ledig nu i 4 dgar. I vanliga fall brukar jag tycka det är lite jobbigt, för inge jobb - inga pengar. Men just nu kan jag inte bry mig mindre! behöver verkligen ett brejk!

Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Låter som om du funderar på att söka nytt jobb. Finns väl kanske inte allt för många i Gnesta, lycka till i alla fall.

2010-02-05 @ 12:06:39
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0