Finally a perfect day!

Idag har varit en sådan där härlig och underbar dag! Vaknade upp hos älsk och katterna! Åt en god och härlig frukost, dock ensam. Älsk var och spelade badminton.

Sedan hem och byta om och hämta lilla pållen och iväg på en härlig liten ridtur i vintervädret! Börjat tejpa fast hans skydd nu med silvertejp, så de inte åker av när man rider i all snö :D

Hann inte mer än hem innan mamma, pappa och morfar kom över och hälsa på. Så lite fika här med dem och mys innan vi åkte ut till landet. Gud så vakert det är där när det är helt täckt i snö. Fick även den briljanta idén om att man kunde putta ner mamma i en snödriva och mula henne lite ;) Riktigt roligt att få vara lite busig och olydig ibland :D Tur var väl att mamma skratta men jag tror morfar tyckte det var roligast! På tal om morfar. När vi skulle gå till bilen så skulle pappa bara låsa upp bommen först så vi skulle slippa gå i de stora snödrivorna på sidan. Men morfar tyckte det tog för lång tid så han KRÖP UNDER bommen. Bara 93år gammal :D Jag har ärldens superskönaste morfar! Just lööööv him!

Sen hem för lite mer fika och lunch. Mamma hjälpte även till att plocka bort det sista av julen här hemma, samt hjälpa mig att rensa lite bland diverse kläder. Så snart blir de loppis på jobbet.

Nä nu ska jag bara slappa och mysa för mig själv här hemma med Tv:n som sällskap!

 


3 generationer Tegnér


Jag och lilla ponyn


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååhhhhhhh fina ponnyn<3

2010-02-07 @ 21:28:54
Postat av: Fia

De e min morfar de =)

2010-02-08 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0