Hårtorken fixar det låssprayen inte klarar av

Imorse när jag skulle till jobbet så skulle ju självklart att låset på min ytterdörr skuöle krångla :S Men men efter mycket ryckande och fibblande med diverse verktyg och metoder så tog jag tillslut hjälp av årtorken och vips så gick det att låsa :D Tur att man är tjej ibland ;)

Dagen på jobbet har väl vart ok. Finns vissa idioter men men. Just det har min lilla loppis på jobbet nu. försöker kränga iväg lite skor och jackor. Ska ev fylla på med lite andra saker oxå!

Tänker på min sjukling Michis nere i skåneland! Tycker du borde vara här istället! Miss U!!!!!

Nä nu kommer babe hem och det är CSI på Tv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0