Long time no seen... Igen ;)

Ja jag är rätt så duktig på att ha lite längre blogguppehåll ;) har helt ärligt inte haft någe vettigt att skriva. Men men det är väl som vanligt ;)

En rolig sak som har häntt är att jag har fått tillbaka mina pengar efter det att mitt kort blev skimmat. Så nu hoppas vi att folk låter bli mitt kontokort i framtiden! BEHÖVER MINA PENGAR SJÄLV!

Har hur som helst precis vart och tränat. Har äntligen tagit tag i den delen och kämar på. Det är ju trots allt badsäsong för mig om mindre än en månad. Men som alla andra så tycker jag att det går sååååå långsamt innan man ser resultat. Har visserligen bara tränat i en vecka nu. Men det KÄNNS ju så mkt och träningsvärken går aldrig över. Så varför kan man bara inte få se lite muskler, eller mindre fett...?

syster är social, verkligen. Här kommer man över till henne och tänkte ha lite syster-time men nej, det är tydligen roligare att var i källaren och stryka. Tur att jag ska ner till MIN Michis snart. Där känner man sig iaf lite uppskattad <3

Nä jaga upp syster ur källaren nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0