Snökaos!!!!

Ja det snöar på rätt så bra :D Lite kaos artart... Funderade lite på jobbet hur jag skulle kunna komma hem. Hade kommit ca 2dm sedan jag hade kommit till jobbet. Men när det väl var dags att ge sig av så var det ovanligt väl plogat igenom hela Gnesta och hela vägen ut hem. Väl hemma på gården var det inte lika väl plogat, magnus höll på för fullt med att ploga. Så jag och Kerstin var parkerade nere i stallet och väntade snällt på att et skulle bli plogat så vi kunde åka upp och parkera.
Bara älskar min lilla bil. Än så länge så har han ställt upp i alla väder!

Föresten låste in cheen och Tobbe idag på jobbet. Vilker var riktigt skoj tills de kom ut och fick för sig att kasta ut mig i en snödriva :S Men jag sprattlade emot så de kom aldrig länge än till dörren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0