Fortfarande nervös, men inte gjort något åt det...

Sitter fortfarande och tycker att det är overkligt att jag ska åka till USA om mindre ån en månad. Tycker att jag har miljoners med saker att göra innan. Men det verkar som om att jag itne kan får arslet ur vagnen och börja. Sitter bara och slappar här hemma, eller är iväg på annat skoj. Kommer att sluta med att jag har panik sista vecka och kommer att fara omkring som en tok. Illa...


Börjar få ordning på alla pappren nu iaf. Väntar bara på mitt papper från polisen och sedan ska jag skicka in om internationellt körkort. Men det skulle man inte skicka iväg allt för tidigt.


Skickade iväg ett mail förut till min värdfamiljs nuvarade au pair och fråga lite olika saker jag inte kände direkt trygg med att fråga familjen :S

Kanske gå ut och gå en promenad och rensa huvudet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0