Nu får den fan ta och ge sig!

Orkar inte med att ha ont i halsen längre! Har haft det i över en vecka nu! Och den vill verkligen inte ge med sig. Irriterande! Jag som ska börja jobba imorgon. Kul! Nä!!! Inte med denna hals.

Har iaf badat idag, trotsade halsonten... Riktigt skönt var det, även fast det tog ett tag att komma i. Till och med mamma kom i fortare än mig. Tecken på att jag börjar bli gammal? Förr sprang man ju bara i...

Hubbe har vart på lite äventyr inatt. Han lyckade rymma igår, utan att varken jag eller David märkte nått. Så han fick vara ute hela natten. Hittade honom sedan i morse i Michis gamla lekstuga ;) Han lyckade även smita en gång idag oxå. Då hittade vi honom i ett skjul... Han är lite feg den lilla saken. Bara ligger och trycker. Men söt är han iaf.

Kolla lite VM-final kanske? Har ju bara sett snuttar av matcherna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0