Glad midsommar!

Igår var det midsommar =) Firade med sill lunch ute hos mig. Mamma, pappa, morfar och David var här! Massa sil och silltårta, kex och ost och självklart nubbe! Hade det riktigt trevligt. Massa prat och mys!
Efteråt blev det fika och jordgubbstårta! Mmm mums!
Kunde har suttit här hela kvällen och bara haft det trevligt med familjen. Men vid sju åkte vi in till Gnesta och vidare till Emma. Riktigt trevligt där oxå. Blev en nykterkväll för mig så jag körde hem mig och David runt 12.

Nu har det blivit frukost, bestående av resterna av tårtan ;) Gott gotti gott gott! 

Snart i n till Gnesta och titta på när älsk städar sin lägenhet, jag ska slappa! Ikväll dlir det partaj på Matildas bar ;)


Tåååårtan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0