I'm a sucker for love <3

Fick då inte se det fina bröllopet som ägde rum iddag. Var tvungen att jobba :( Men jag kollade självklart på internet efter uppdateringar! Och wow vilken vacker klänning Victoria hade, hela hon var helt bedårade! Och när man fick se bilden på när kungen lede in henne i kyrkan, och hur man såg hur stolt han var, ja då kunde jag inte hålla mig. Då började jag att grina. De var så vackert! Önskar verkligen henne och Daniel all lycka i framtiden!

Hade verkligen velat att åkta upp till stan och tittat på bröllopet. Men jag får hoppas att jag kan göra det nästa gång någon uav de andra gifter sig. Måste få se ett riktigt prinsess/prins bröllop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0