Jag har gjort en klassiker!

Jag har tappat min mobiltelefon i TOALETTEN! Inte roligt. Skulle städa här hemma idag innan jag stack iväg till jobb, eftersom jag viste att jag inte skulle hinna det efter jobbet. (har bakat 2 tårtor nu...)
Så undertiden rengörningsmedlet verkade i toaletten skulle jag luta mig över mot tvättmaskinen, och då hörs ett PLUMS, hmm tänker jag vad var det? Sedan FAAAAAAAAAAAAAAN ner med handen fort som fan och plocka upp den lilla saken :S Sen var jag ju klantig att prova den efter ett tag... Inte heller bra. Så nu ska jag vänta tills imogon och se om det finns någe liv i stackarn. Undertiden har jag älsklings. Tur att han köpte ny förra veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0