Spotify!

Woooho! Jag är nog den sista levande männsikan som inte hade spotify tills för 5 minuter sedan! Äntligen har jag det!!!! Lite lagom sent ;) Tack älskling!

Ja det var väl de roliga nyheterna för dagen. Snart ör det dags att bege sig till jobb. Orkar och vill verkligen inte! Så less på stället så det finns inte! Ska bli sååå skönt när min månad är slut! Tur att jag har lite semester :D

Semester ja, blev sjukt sugen på att åka till London och shoppa lite. Hittade en dagsbiljett för 500kr. Helt ok. någon som vill me ;)

Upp och fixa sig iordning nu kanske? Måste ju se lite respektabel ut på jobbet, så att "chefen" inte säger att man ser för jävlg ut igen...

Kommentarer
Postat av: Michis <3

grynet! har inte du en invite till mig?:D pussss

2010-06-19 @ 00:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0