5 Maj

God morgon, eller snarare god middag! Sitter här hos älsk och väntar på att tvätten ska bli klar. Trodde att det skulle bli lite dåligt väder idag, eftersom det var det som var sagt på vädret igår... Så då var det ju perfa att tvätta idag. Men men. Ser solen igenom fönstret iaf :D

Har även vart och tränat idag. Känndes riktigt skönt. Börjar få lite små känn i benen nu, kommer nog känna betydligt mer imorgon. Men jag ska ju bara jobba några timmar och sedan sitta på ett plan/buss i x antal timmar ( om nu det där jävla askmolnet inte förstör...) så då gör det inte så mkt.

Hem och packa ner lite saker. vad ska man ha med sig? Ska bara ha en ryggsäck med mig ner. Så det gäller att packa smart, vilket inte riktigt är min grej. Brukar alltid ha för mkt saker med mig :S

Ska bara fixa tvätten nu, sedan ska jag sy in mina jeans oxå. De är lite stora i benen. Sen hem och packa och hämta Mini. Sen blir det hela kvällen hos älsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0