Dags att åka bort!

Sitter här med älsk och kollar på lite resor. Måste ha nått att se fram emot. Så att inte vardagen blir så grå :D Nä men seriöst, orkar verkligen inte mer snart. Så jag måste på semester och vila upp mig helt enkelt!

Jobbandet idag gick väl sådär. Kände mig lite anti. Men det gör väl alla lite då och då... Tränade iaf innan jobbet. Sjukt jobbigt var det, fattar inte att kondisen kan försvninna så efter bara EN vecka. Illa :s Men jag körde fullt ut iaf, tur att man har en vilja av stål!

Ne mys med baby! Upp tidigt imorgon och sedan till gymmet. Sedan har jag hela dagen framför mig som man kan fylla med bara roligheter! Som t.ex att visa mamma alla mina superfina shoppingfynd! Och det nästan bästa - att ge mamma sina presenter! Nästan roligare att shoppa åt andra än mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0