Hurtbulle

Ja det är det jag försöker att bli. Idag har jag varit ute och sprungit min lilla runda. Och det kännes mkt lättare än vad det brukar göra. Tog självklart inte tid denna gång, men det gick nog lite snabbare.
Har även hunnit med att longera Lennon nu. Han vill fortfarande inte riktigt gå på en rund volt på ena sidan av ridbanan, men på den andra är han jätte duktig :D


Mamma och pappa sov över här inatt. Så trevlig med lite sällskap. Fick en mysig start på söndagen. Gjorde stor och god frukost till oss alla!

Har deklarerat nu. kom precis på att det ska göras senast imorgon, men jag brukar ju vara lite seg så bäst att köra det medans man kommer ihåg.

Nä iväg till jobbet nu. Ska bli sååå skoj att jobba inne nu närdet är så fint väder :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0