I wanna go back!

Känns inte som att talspråket "borta bra men hemma bäst" stämmer så bra in på mig. Alltid när jag har varit borta så vill jag bort igen! Kollar genast upp nya resor! Vill ut och göra nya saker! Tycker det är skönt att åka bort. Visst känns det lite tråkigt ibland att vara hemmifrån, men oftas älskar jag det!

Men men hur som helst. Är hemma nu och njuter utav mina fina kläder och saker som jag har köpt! Och när jag kom hem så hade jag fått en utbetalning i brevlådan, bara att gå till banken och inkassera 660kr. Man tackar :D Älskar när dte kommer sådanna saker. Och speciellt när man inte vet varför! hihi


Nä, laga lite mat kanske? och ta igen några avsnitt av Gossip och Grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0