Halloween!

Om man ska fira halloween så ska man verkligen göra det i USA! OMG! Det är helt sjukt här! Gick med Alexander igår för att "trick or treat":a Hur roligt som helst! Fullt med ungar överallt som hade alla möjliga olika sorters utklänader! Såååå söta! Ett av husen som vi gick till hade till och med gjort ett hunted house i sin trädgård där barnen fick gå i turordning igenom, såååå häftigt!

Sedan på kvällen drog jag ner till stora huvudgatan där alla ungdommar samlades och bara vandrade längst gatan i sina kostymer, tror inte den ena var den andra lik! Såååå roligt!



Teletubbies!


Ser ju nästan smal ut ;)



Liten överblick över gatan


Me :D


Kommentarer
Postat av: Fia

Vill oxå! kommer nästa år! Här vart jag överfallen av 4 ungar när jag kom hem på lördagskvällen. Bus eller godis skrek de och hoppa upp ur buskarna. De blev jätteglada när de fick godis. De hade hållt på hela kvällen och bara fått ihop fyra bitar mörk choklad =) Haha stackarna, tur att tant Fia finns i området =) De fick varsin näve godis och tackade jättesnällt.

När du kommer hem får vi starta en kampanj för större halloweenfirande! Puss

2010-11-02 @ 08:56:13
Postat av: Malin

Jenny! Du är smal? =)

2010-11-03 @ 22:52:31
URL: http://inwe.se
Postat av: Jenny

Tack Malin :D Men efetr all underbar mat här så kan jag tyvärr inte hålla med... :P

2010-11-04 @ 01:04:44
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0