Inte bra. Nästintill beroende...

Fick mina nya skor med posten idag som jag beställde förra helgen :D Tittade igenom min garderob på alla skor som jag har köpt här och det börjar bli en fin liten samling.
Kom fram till att jag har köpt 15par skor sedan jag kom hit... Och jag har bara varit här i 10 veckor, vilket innebär att jag har köpt mer än ett par skor i veckan. Oups :D

hur som helst. Kom nyss hem från en brak frukost! Jag, Teresa och Rob åkte till Elmos Dinner och åt frukost, såååå sjukt gott! Åt Bagels med cream chees och grönsaker, bluberrypancake och apelsin juice. mumsfillibabba, tror inte jag behöver äta någon lunch :S Ska försöka att ta mig till gymmet snart oxå och träna bort lite av frukosten :P


Min nya samling av skor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0