Känner mig brutal

La ut två nya rättfällot igår eftersom det verkar som om att inget funkar. Så köpte en sort som är som en liten bricka och i brickan är det ett superlim som för att musen fastnar. Så jag la ut dem i lådan där de brukar hålla till. Sedan inatt när jag vaknade till så tänkte jag "men hur dör de" de fastnar ju bara. Jobbig tanke. Så imorse när jag kollade i lådan så hade ju den lilla musen fastnat i limmet, men den levde ju fortfarande. Insåg även att de var två möss...
Fick ta till mig allt mod och tänka att det var för detras eget bästa. Gick ut med brickorna, la dem upp och ner och slog till med en hammare. Fy fan säger jag bara! har nog aldrig kännt mig så grym... Men det är väl en av konsekvenserna man får ta när man lägger ut fällor...


Kommentarer
Postat av: Mammi

Det var starakt gjort av dig, men det var ju det bästa för mössen. Jag är så stolt över dig! Hur klarade du att inte öppna paketen =). Lillflickan har blivit stor =). Pussar och kramar i massor <3.

2010-11-13 @ 08:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0