Mästerkocken Jenny

Jag lagar middag till familjen cirka 3gånger i veckan. Och får jämt höra om hur gott det är och hur duktig jag är på att laga mat :D Riktigt roligt att höra. Tycker om att laga mat, men ibland får jag idé-torka och har ingen som helst aning om vad jag ska laga. Idag blev det iaf fylld köttfärslimpa med champinjonsås och potatis och självklart lingonsylt ;)

Vi får en tidning hem ungefär varannan vecka med mat som man kan köpa av dem, och just nu är det väldigt mkt thanksgiving mat. På så vis är jag lite ledsen att jag inte kommer att vara hemma under thanksgiving så jag har möjlighet att laga all denna underbara mat! Kanske kan kolla om vi kan ha en liten thanksgiving middag innan, eftersom alla endå kommer att fira på varsitt håll.
Är nog mest sugen på att laga alla efterrätter :P

Hur som helst. Nu ska jag kolla klart på min film, sedan är det cougar town och sedan ska jag sooooova, älskar det sista ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Idétorka när det gäller mat finns de gott om här. Kanske du skulle kunna dela med dig av nåt spännande recept ala america =)

I måndag blev de flygande jacob special med David som hedersgäst. Jag har förlagt receptet på den men grejja det iaf =)Puss <3

2010-11-04 @ 08:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0