Snart är det jul här i vårt hus!

Igår när jag kom hem så märkte jag att de har börjat att julpynta här hemma! Såååå mysigt så! Älskar verkligen julen! Vi har inte fått upp allt än och nästintill inget av utomhus pyntningen saknas, men snart så! Min favorit än så länge är pyntet kring öppna spisen, känns riktigt juligt!

Har till och med hittat en radio-station som bara spelar julmusik hela dagarna! Underbert!

Annars så har jag inte gjort så mkt idag. Haft en riktigt soffpotiatis-dag. Men jag var i alla fall duktig och gick ut med hundarna en timma! De får inte springa fritt ute längre eftersom de är som små grisar och älskar lera! Lite jobbigt att duscha dem varje dag! Så nu blir det till att slappa i huset och nöja sig med promenader, vilket jag i och för sig inte tror att de har något emot :D

Sedan har vi haft en man här idag som har tvättat alla heltäckningsmattor i hela huset. Jäklar vilken skillnade det blev, de dammsugs varje vecka men man får inte riktigt bort allt. Men han hade ju någon sorts vattendammsugare..? Fint blev det iaf!

Sitter nu och slappar lite medans Alexander försöker att göra sina läxor :D



Fina pyntet vid spisen, lite suddig men man ser ju endå!
Sedan till julafton så kommer även fina sockor att hänga ovanför,
de har beställt nya med mitt namn och självklart en till David  <3

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Va mysigt me julsockor :D

2010-12-01 @ 10:15:18
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0