Yes, yes YES!!!

Min data fungerar!!!!! Helt fucking underbart!!!! Lät batteriet ladda ut helt, så att datan var helt död, sedan så provade jag nu på morgonen om den ville starta, och det ville den! Vet inte vad jag skulle ha gjort annars! Har inte dirket pengarna att lämna in den på lagning, men nu slipper jag det!

Gårdagen var riktigt trevlig hur som helt. efter det att jag hämtade upp Alexander så åkte vi över till Ulrika och hennes värdfamilj. Alexander satt i bilen och frågade varannan minut " are we there yet?" Typiskt barn eller vad då? Men efter ca 45minuter i bilen så var vi framme.
Var lite nervös i början, Ulrikas barn var lite blyga och Alexander kan bli lite över exalterad... Men vi lät dem gå ut och leka lite och de fick springa av sig lite, vilket verkade hjälpa för alla, lättnad suck :D

Sedan fick de leka lite innan, tills Robert (ulrikas värdpappa) kom hem och han satte på en film i biorummet till barnen så vi andra kunde prata och ha lite trevligt. Sedan blev det hemma-pizza till middag, riktigt gott och uppskattad av alla!

Sedan gick vi alla ner och kollade på film och Robert gjorde popcorn i deras popcorn-maskin. Mums! Vi gav väl oss hemmåt igen vid 9-tiden. Var ju en liten bit att köra hem, men det gick bara fin fint.

hoppas att ulrikas barn hade lika trevligt som Alexander hade så man kan ha flera playdates i framtiden!

Nu är det dags att hoppa upp ur sängen och in i duschen. Ska iväg på fotbolls match med familjen, Alexanders första :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0