God morgon

Har varit vaken i 1 timma nu. Riktigt skönt att få sova ut.
Igår var jag ute på fin middag med min familj här. Min värdpappas mamma fyllde år så vi var ute och firade henne. åt riktigt god mat, supergott helt enkelt.

Idag ska jag iväg på ett Halloween party, måste mara komma upp ur sängen och sticka iväg och inföskaffa mig min outfit, japp som vanligtä r jag ute i sista minuten. Lovar att ta kort och lägga upp så ni får se hur jag ska se ut :P

Träningsvärken vill fortfarande nte ge med sig. Funderar på att skippa träningen i helgen och bara nöja mig med promenader så att man är fit for fight på måndag.

Upp och hoppa nu och göra sig iordning för att kunna visas ute bland folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0