My ass is burning!

Kan ju fan inte gå normalt idag! har en sådan fruktansvärt träningsvärk! Ser ut som om jag skitit på mig eller liknande. Men Bodypump-pass på gymmet. Inte så jätte roligt med träningsvärk, men jag höll ut! Riktigt roligt var det, så det lär bli frler gånger!
Tog en liten promenix efteråt när jag kom hem. Tvungen att "vandra bort lite träningsvärk" Skönt att röra på sig när man känner sig så stel.

Precis hoppat ut ur duschen nu och ska iväg till Alexanders skola, de har alla klätt ut sig idag pga av halloween, så de har en liten parad och visar upp sig och sedan går de även upp till Upper-school :D Så jag ska dit och representera familjen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0