Nu ska det fan brännas fett!!!

Var och skaffade mig ett medlemskap på ett gym här i närheten idag! Äntligen! har varit alldeles för slapp på den fronten. Men nu är det gjort iaf! och det känns riktigt bra! Stort och fint är det så det ska nog gå bra.

Fick precis ett mail från gymmet, man har tydligen tillgång till en egen sida på internet, där man kan skriva in vad man har tränat och hur mkt, samt vad man har ätit, så man har koll på sina intag. verkar riktigt bra!
Så enligt den så har jag 15 veckor tills jag nått min idealvikt, får se om det funkar, jobbigt bara att det är jul och allt därimellan :S kommer nog ta mer än 15 veckor...
Man har även tillgång till en personlig tränare 2ggr under året :D

Hur som helst så känns det riktigt bra och jag är sjukt taggad! Får hoppas att det hålleri sig, har ju en tedens att komma in i några svackor då och då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0