Today is a sad day!

Idag åkte min underabra Petra tillbaka till Tyskland. Inte många torra ögon på flygplatsen när vi skulle säga hej då till varandra! Kommer verkligen att sakna henne här! Vi har haft så fruktansvärt roligt ihop och det känns som om att vi kännt varandra såååå länge! Hon är en helt underbar människa och person och jag kommer att sakna henne sjukt mkt!

Har som tidigare nämnt inte så mkt kompisa här. Har två stycken till som jag gillar att umgås med, men ingen är som Petra, hon var bäst! Kommer bli svårt att hitta en ersättare till henne här för resten av min vistelse! Hoppas verkligen att hon kommer tillbaka snart!

Får försöka att tänka positivt, att jag inte kommer att shoppa lite mkt som när hon var här, inte äta ute och bli food-pregnant var och varannan dag :P

Tröstäta mig med lite glass nu kankse, och varför inte ett glas vin när vi ändå är igång?


Me and Petra


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0