Besatthet!

Anledningen till att jag inte skrivit någe i bloggen på några dagar är helt enkelt utav anledningen att jag inte har haft tid. har varit helt upptagen med min bok. Just nu är jag inne på sista delen av Twilight-böckerna. De är som värsta drogen för mig. Kan inte sluta läsa!
Men jag tar det lite lugnt med sista boken nu. Vill ju inte att den ska ta slut allt för fort, vet inte riktigt vad jag ska läsa/göra när jag är klar med den.

Annars så är allt bra här. Det rullar på som vanligt. Ska nog boka min biljett till LA idag. har något att se fram emot :D

Forsätta läsa lite i boken kanske?

Ohh just det! Har fått lite komplimanger för min engelska här oxå (?) tydligen så tycker folk att jag pratar bra. 2 stycken har frågat om jag kommer från england och att de bara älskar min accent. Och en som tycker att jag pratar riktigt bra. Tycker inte att jag hade någon svensk accent alls! tackar tackar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0