First night out

Igår var jag och Petra uteoch gjorde stan osäker ;)

Först så förfestade vi och gjorde oss iordning hemma hos mig, Sedan tog vi en taxi ner på stan.

Hade det riktigt trevligt, slutade med att vi hamnade på en martini bar. Goda drinkar hade det och hyffsad bra musik. Men alla ställen stänger kl2 här. lite tidigt kan tyckas. Men sedan har de flera restauranger somär öppna. Så man hittar lite mat. Blev givetvist pizzaslice för vår del :P

Är dock inte så piggidag. och jag ska iväg på mitt andra aupair möte i eftermiddag och paddla kanot. Ska försöka att hålla mig kvar i kanoten och inte ramla överbord... kan bli svårt dock.

Först iväg och införskaffa mig en STOR kaffe! Sedan hem till Petra och invänta de andra au pairerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0