hallo :D

Igår försökte jag fixa mitt amerikanska körkort. Men man var tydligen tvungen att ha försäkring på bileni nnan jag kunde få körkortet. trodde det skulle vara tvärtom, trodde även min värdmamma. Så nu ska hon ringa och kolla hos försäkringsbolaget hur det ligger till. Får ta och åka och prova igen imorgon. idag är A hemma från skolan så kan inte åka...'

Igår var jag även ute på middag med Petra. Det var Thai som stod på menyn. riktigt gott. Hade det väldigt trevligt. Efteråt så åkte vi och köpte lite Ben&Jerry och åt det på hennes veranda och hade trevligt.

Vi planerade även lite inför helgen nu. Ser ut som om att det blir en kväll på stan på lördag. dock nykter. Vi har inte löst än hur vi annars ska ta oss hem :(
Men först lite shopping så vi har något att ha på oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0