Just loooove shopping in the US!

Fick igår en liten kupong av in värdmamma på ett varuhus här i närheten. Den var på 40 dollar. Eftersom den bara var giltig under helgen och hon kommer att vara borta hela helgen så tyckte hon att jag kunde ta den och se om jag hittade något.

Och om jag hittade saker. Behövde enbart betala 1.36 dollar från egen ficka och det stod på kvittor att jag hade sparat 102 DOLLAR förstå vilket underbat shopping tillfälle detta var för mig? Fick en jättefin långklänning, en fin lite större silverring, ett armband och en fin sjal/halsduk från Vera Wang :D looovley

Sedan var jag även iväg till ett närliggande mall med min nya kompis Petra :D Där försvann en hel del pengar... Men fina saker blev det. Fyndade ett par Steve Madden skor för enbart 13 dollar, istället för 50. helt OK.

Ëfteråt blev det middag på The Cheescake Factory, mmmm mums! Till förrätt åt vi friterade räkor med aioli och sedan åt vi varsin superstor och jättegod sallad. Vi ville ju självklart ha efterrätt, men var alldeles för proppmätta för att orka äta, så det blev att beställa och ta med hem. Så gissa vad jag ska äta till frukost ;)

Har självklart inte bara shoppat i helgen. Har läst ut första boken av Twilight på mindre än 2 dagar. Säger bara en sak - Drog! Så nu måste jag iväg och köpa forsättningen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0