Ny dag, nya tag

Så var det en ny dag igen. Dagarna går så fruktansvärt fort, även fast jag inte gör så mkt.

Igår var jag dock duktig med att röra på mig, var ute och spran en runda ochvar ute med hundarna 2gånger. Känner att det är dags att motionera bort allt godis som man ätit de senaste veckorna. förstår inte riktigt varför man skulle ha med sig så mkt godis när ma inte äter så mkt i vanliga fall? Det är ju inte så att det inte finns någe godis här direkt. Men nu är allt slut och jag behöver inte sucktas mer :D

Idag ska jag försöka att ta mig ner till "stan" ska kolla in ett ställe där man tydligen kan läsa lite engelska kurser, känner att jag behöver göra någet på dagarna istället för att bara slappa.

Upp och duscha och sätta på sig lite andra kläder än träningskläder kanske. Så man ser lite ordentlig ut iaf :P

Ohh just det, köpte ett par skor till igår :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0