6 timmar senare

Nu är jag någolunda klar med mitt skolarbete. Bara suttit och jobbat på det i 6 timmar :( Så roligt har jag  haft det på långfredan, Glad Påsk på er!
Men men har fått det översatt på tyska nu iaf, nu är det bara rekvesita och lite snabb översättning av Hans och Greta som återstår, men det tar jag senare! Tycker att jag förtjänar en paus och ett stort glas med vin!

Tur att jag gick till gymmet i morse och sedan promenerade med hundarna. Annars hade det nog aldrig blivit av. Plus att det började att spöregna. Men imorgon så ska solen komma tillbaka och värmen likså! Härliga 30 grader :P

Ne ska nog hoppa in i duschen nu så man vaknar till.


Se så roligt jag har haft det!


Denna bild fick jag av Teresa,
hon och Rob befinner sig i Florida, hade gärna bytt med dem :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0