Chickenlegs

Ni vet när man ser killar på gymmet som är riktigt vältränade och allt, men de har liksom glömt att träna benen... Ser så sjukt roligt ut! När manser det på ANDRA! Idag är det så fruktansvärt varmt ute så shortsen åkte på när jag drog till gymmet. När jag står och tränar (spänner mig..) framför spegeln så ser jag att min överkropp är MKT större i förhållande till mina ben, dock är detta helt ofrivilligt! Tränar som en tok för att få någolunda balans över hur min kropp ser ut. Är nöjd med mina ben och så, men magen tar liksom över... Inte bra... Men det får en bara att kämpa på mer! Blir nog kanske långbyxor imorgon?

Annar är det bra. Förutom att jag fick tillbaka mitt resultat på min senaste tyska läxa, och sammanfattar det med ett ord KATASTROF! Trodde inte alls att jag var så dålig. Tyckte jag gjorde den ritkgit bra, men tydligen tyckte min lärare annat.. 89 av 100 :( Illa! Första gången jag inte får ett A. BUHU! Ska sörja ikväll!

Ne nu blir det att prata klart med min underbara superduper bästa mamma på Skype, sen hoppa in i duschen för att sedan plocka upp min lilla busunge i skolan! Vi satt för övrigt i bilen idag på väg till skolan och diskuterade vem som älskade vem mest! <3 Bara älskar min lilla skitunge :P

Kommentarer
Postat av: Mammi

Som jag då =)

2011-04-21 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0