Hurtbulle

Idag har jag varit duktig och försökt att ta igen de två dagar jag inte tränat denna vecka. Imorse tog jag ena hunden Max på en liten 4km löparrunda innan skolan. Efter skolan blev det det obligatoriska gymmpasset. Och nu på kvällen tog jag båda hundarna på en promenad. Skönt!

Annars så har jag varit i skolan. Sista dagen med presentationer. Fick reda på att jag fick ett A på min presentation! Stolt! Sedan gjorde jag lite ärenden efter gymmet, åkte och köpte hundmat, åkte och köpte lampor och sedan åkte jag till mataffären. Sedan plocka jag självklart upp Alexander :D

Ikväll är det äntligen ett nytt avsnitt av Grey's, men jag kommer att vara så seg på att titta på det när jag har vetskapen om att jag ska upp kl05.00 imorgon bitti. Egetförvållat vissorligen, men jag vill se bröllopet! Får sova ut i helgen istället :D

Ne detta får räcka för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0