Lördag

Puh, att man kan bli så trött utav ingenting. Igår så slappade jag bara här hemma. Satt och lekte lite vid datan för att sedan förflytta mig mot sängen och kolla på  film. Riktigt skönt var det!

Nu idag har jag varit iväg med Teresa på lite loppis. Ingen direkt hit, vi var väl där i ca 10-15min innan vi fick nog och drog till shoppingmallet istället :D Mkt credit till mig dock, handlade ingenting! Men måste dock erkänna att det kliade i fingrarna x antal gånger. Hittade bland annat två jättefina par skor, båda låg dessvärre runt 200dollar st.. Men om jag inte handlar så mkt annat så kan jag ju köpa dem, eller??? De är ju så fina! Har betämt att jag ska ha STOR loppis när jag kommer hem. Ska sälja så mkt av mina kläder och skor, så då gör det ju inge att jag köper lite nytt här.

Var iväg och åt lunch med Teresa och Rob på thai restaurang. Beställde in någon annanas-räk-ris-akrigt, super gott var det iaf!

Ikväll blir det Hockey! Ska bli riktigt roligt! En utav sporterna man förstår reglerna i!

Nä nu ska jag slappa lite igen innan det är dags att bege sig.


Min goda lunch


Ett par av mina darlings! "bara" $200....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0