Tisdag

Började dagen, eller snarare natten med att vakna pga att det kändes som om hela taket höll på att lyfta... Mindre skoj. Såg inte ens ut genom fönstret för att det regnade så mkt. Men lyckades tillslut somna om.

Sedan har detv arit det gamla vanliga, skola,gym och mathandling. Snabb städade lite här hemma oxå innan det var dags att plocka upp lillkillen. Satt i skolan och gjorde läxorna med honom, sedan bar det av till pianolektionen.
hade slängt ihop en kycklingsallad till familjen tidigare, eftersom jag skulle ut med alla andra au pairer och äta middag.

Mötte upp Ulrika på Southpoint, kollade in en sanbbis i en butik, men intala migsjälv att spara pengarna. Sedan mötte vi upp resten av gänget på Champs för lite middag. Åt en jättegod pasta med räkor och massa grönsaker. jag och Ulrika delade på en efterrätt. En superstor glasstårta med massa onyttigt tillbehör, men ack så god den var!

Nu sitter jag här hemma och ska strax gå och lägga mig. Ska bara fixa det sista med musiken, så jag har lite nytt att lyssna på när jag tränar :P

God natt!


Kommentarer
Postat av: Albinmariam

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-20 @ 12:10:31
URL: http://albinmariam.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0