Tornadovarning

Japp då var det dags för ennu en tornadovarning här. Trodde att säsongen för dem var på hösten, men de har tydligen tagit fel på årstid och kommer lite titt som tätt nu istället. Men än så länge verkar det lugnt. Så lilla söta mamma, du kan ta det lugnt och börja andas nu :D
Om en tornado kommer så ska man tydligen sätta sig i ett rum utan fönster, typ en garderob. Vilken tur då att jag har en stor garderob full med kläder som kan skydda mig :P

Annars har dagen varit bra. Hade min presentation idag. Hon tyckte att jag pratade lite för fort, undrar hur det kan komma sig, för jag brukar väl inte prata fort? ;) Till och med på tyskan får man höra det. Men det känndes bra iaf. Ska bli kul att se vad för betyg man får, eller ja, det är ju bara kul om man får ett A.

Provade även på att ta mig till gymmet. Ack vad klen man kände sig, men jag körde på så gott jag kunde. Hoppas att det känns bättre imorgon. Fick för övrigt en komentar av städerska idag "Jenny you look more skinny everytime I see you!" Kan inte mer än älska den komentaren :D

Alexander och jag tog en fika idag på Starbucks. Höll på att svettas ihjäl. Har varit riktigt fuktigt i luften idag. Så det fick bli en is-latte :D

Precis kommit in från en liten cyckeltur med familjen. Cycklade runt området här. Alltid lika trevlig kvällsaktivitet.

Nä nu ska jag ta och slappa runt lite här i cybervärlden och se om jag hittar ngt roligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kvar i garderoben? ;) <3

2011-04-28 @ 06:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0