Upp och ner, ner och upp

Hallå där! Kom på att jag inte skrivit här på några dagar, igen :P

I lördags var jag iaf på hockey med Ulrika och Daniel. Var riktigt trevligt, dock förlorade vi, men men man kan ju inte vinna alla gånger. Sedan blev det lite sushi till middag. Var inte direkt hungrig, men när maten kom in, ojoj :P

Sedan vidare hem till Daniel, där blev det lite shottande, glass ätande och flum! Mkt trevligt!

På söndagen hade jag och Ulrika au pair möte, och vi hade lovat att baka till det. Så det vara bara hem och först hoppa i duschen och sedan sätta igång med bakandet, men det blev riktigt bra och vi kom bara 10 minuter försent :P
Var ett riktigt bra möte. Hade Easter Egg Hunting. Så de flestas värdbarn och föräldrar var där! Mkt trevlig och super fint väder fick vi oxå!

Efteråt stack vi och shoppade lite. Sa att jag inte skulle handla ngt, men det blev 3 bh:ar och en topp. Var i och för sig i stort behov av nya bh:ar!

På kvällen hände det inte mkt. Min tanke var ju att jag skulle ha pluggat denna helg inför mitt andra tyska prov, men av någon konstig anledning så sköt jag upp det hela tiden. Inte bra där... Men men fick ju A på provet ändå :P Ibland har man det för bra :D

Annars har det inte hänt mkt. Slappar rätt så mkt nu och försöker planera lite resor framöver, går bra, men inte penga mässigt. Varför ska allt vara så dyrt???


Min och Ulrikas fina easter-bunny!


Alla underabra Au Pairer och vår LCC i rosa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0