Första dagen

Så var första dagen efter semestern avklarad. Gick helt ok för att vara den första. Sov till ca halv nio imorse innan jag gick upp och gjorde iordning frukost till mig och Alexander. Efteråt så tog vi en promenad med hundarna och Alexander började gnälla redan efter 5 minuter att han var trött, hade ont, slut på energi osv... Men jag ignorerade det och gick vidare med honom x antal meter bakom mig. Han gnällde och klagade hela vägen runt, han klagade så mkt att det var till och med en dam i en bil som stannade och frågade om allt var bra med honom... Pinsamt, men det var bara att säga att han är så lat och klagar över att behöva gå en promenad...
Men ojoj vad han fick en utskällning av Teresa och Rob när de fick höra hur han betett sig mot mig, fick en fin liten ursäkt av honom efteråt. Hoppas att det blir mindre gnäll imorgon...

Har även varit på skolan idag och hämtat mitt parkeringstillstånd och köpt min lärobok som jag behöver, 145 dollar, billigt och bra :P

Sedan slappade jag och Alexander lite, var förbi poolen på eftermiddagen och badade och slöa.
Mötte sedan upp Theresa och hennes kompis nu på kvällen för en liten kaffe fika. Hon var så nyfiken på hur jag hade haft det hemma i Sverige :D

Men nä, nu ska jag sova. Än så länge s har jag klarat mig hyfsat bra från jet-lagen :D

Har jag nämt att vi har skaffat katter? Minns inte om jag gjort det eller ej...

 
Lill-tjejen Abby


Bus-pojken Gus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0