Fredag

Igår hade Alexander graduation från cotillion, han var så stilig så! Och alla andra barnen oxå för den delen. Och duktiga var dem :D Tycker det nästan är lite synd att de inte har skoluniform i Alexanders skola. Han skulle vara så stilig så!

Efteråt så följde Alexanders kompis Zack med oss hem och de hade en liten play-date. Så undertiden de underhölls sig med att spela wii så passade jag på att Skypa med några härliga och underbara kompisar hemma i Sverige :D Saknar dem och Sverige bara mer och mer när man pratar med dem och läser allt roligt de gör. Så nu måste jag verkligen ta tag i att planera upp lite saker så jag har lite roligt att se fram emot, så att tiden tickar på :D
Efteråt tog jag och Alexander en liten cykeltur på nästan 1 timma, vi gjorde dock ett litet glass stopp påå vägen, vilket var mkt uppskattat av oss båda :D Och han klagade ingenting under hela cykelturen! Woho!!!

På kvällen efter att jag varit ute och ätit middag med familjen åkte jag över till Theresa. Hon och hennes kompis hade gjort hemmagjord-glass, mums! Så vi åt det och tittade på film, en riktigt slappo kväll!

Nä nu ska jag klä på mig och äta lite frukost och sedan åka iväg och hämta upp Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0