Gooooott!

Gissa vad jag fick idag?!?! Mitt efterlängtade paket från Sverige!!!! Med allt mitt godis!!! (och lite annat oxå..) Så nu sitter jag här och smaskar i mig hela påsen. Får för mig att det är bättre att äta allt på en gång än att spara det och känna att man äter onyttigt flera dagar irad! Och det är ju inte direkt så att jag kan gå och köpa nytt när det ta slut...

Annars har dagen varit bra. Mötte upp Theresa och Sarah för lunch på Cheesecake, gott. Blev dock ingen cheesecake för mig (lite duktig är jag iaf :P) Och nu har jag hjälpt Alexander med läxorna så nu slappar vi båda lite. Ska nog läsa lite i min skolbok dock tror jag, mindre skoj.

Ne äta klart av mitt godis nu kanske?


Cheesecake!


Mmm Svenskt godis!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0