Helg i Virginia

I fredags efter att jag var och tränade och lämnade av Alexander så stack jag och 3 kompisar upp till Theresas farm-house i Virginia. Skulle ta oss 1,5 timma att åka upp. Men jag börjar fundera på om inte Theresa tog någon konstig omväg... Det tog nämligen oss 4 timmar att komma fram, ( ok, vi gjorde ngr stopp på vägen...) När vi väl kom fram så inser vi att vi har fått med oss fel nyckel. Men bonden som äger huset var så snäll och kom och öppnade upp åt oss :D Tack!

Så i helgen har jag bara slappat och tagit det lugnt. Spelat lite basket, kastat lite boll, druckit goda drinkar, ätit god mat, tittat på ngr filmer, spelat poker och snackat en massa :D Riktigt trevligt med andra ord :D

Men nu är det måndag igen. Tränat lite nu på morgonen, ska duscha strax och fixa lite saker, sedan hoppas jag att min lilla bil är klar idag. Klagar vissoligen inte över att köra Volvon, men det är ju inte "min" bil...

Ohh, just det, det var ju en liten orkan här i USA nu i helgen oxå. Vio märkte inte av henne något, bara att det var lite molning på lördagen :D


Huset


Lite av den fina inredningen :P


Fanns inte bara kossor på gården :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0