Jet lag?

Folk har frågat mig om jag har ställt om mig till amerikansk tid eller om jag fortfarande går på svensk tid. Har svarat att jag tycker att jag har kommit in på amerikans tid, men nu när jag börjar tänka efter så tror jag nog inte det iaf... Märker att jag är hur trött som helst på kvällarna... Börjar suckta efter sängen redan vid 6 på kvällen (midnatt svensk tid) för att sedan vakna vid 3 på morgonen (9 svensk tid) Lyckas dock somna om, men när jag vaknar vid 7-8 tiden igen så går det vekligen inte att somna om igen och det känns som om jag har sovit i evigheter, men ändå seg..? Konstigt det där...

Hur som helst. Idag efter att jag plockade upp Alexander efter hans andra cotillion lektion så åkte vi hem så han fick byta om, sedan drog vi över till Greensboro där vi mötte upp hans pappa. Först åt vi lite lunch och sedan spelade vi två omgångar biljard, jag spöade dem stort båda gångerna :P hihi roligt att få vara den bästa för en gångs skull. Sedan åkte vi hem till Nelson och Alexander spelade Wii och vi tittade på och pratade lite, mkt trevligt.
Sedan hem för att bara byta om och hoppa i säng, så pigg är jag. Så va glada att jag skriver ngr rader här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0