Osocial och social på en och samma dag :P

Igår när jag vaknade så satte jag mig i min lilla fotölj här på rummet och börajade läsa i min skolbok. Insåg att det kanske var dags att börja med det med tanke på att jag hade en pronoluge och 2 kapitel att läsa, och varje del är på runt 30 sidor... Samt att jag ska lämna in ett papper på 1-2 sidor som ska förklara lite saker av det jag läst, tills på tisdag förmiddag... Skoj....

Mötte iaf upp Theresa och hennes kompis för lite frukost/lunch, typ brunch blir det väl... Blev samma som förra helgen, så man blev rätt så mätt i flera timmar.
Sedan drog jag direkt hem för att forsätta att läsa min roooliga bok ;) Men det känns som om att det är någolunda lätt, så vi håller tummarna att även lektionerna är det också. Men det kommer bli mkt plugg denna termin känns det som...

Vid halv fyra tiden satte jag mig i bilen och åkte över till Theresa, vi skulle mötas där innan vi drog vidare på vårat au pair möte för månaden. På schemat stod det ridning :D Skoj!!! Fick en jätte fin och mysig häst som hette Moonshine. När jag först såg henne så hoppades jag på att det var henne jag skulle få, och det fick jag! :D
Vi var väl totalt ett gäng på 19 personer som drog ut på en lite ritt i skogen. Eftersom vi var så många och de flesta var ovana ryttare så blev det bara skritt. Men det var rätt så mysigt det me :D
Efteråt så var vi några stycken som drog och käkade lite yoghurt-glass, så gott! Satt och pratade lite där och sedan åkte vi hemmåt. Sjussade hem en ny au pair, hon var riktigt trevlig. Alltid kul med nytt folk :D

Väl hemma blev det till att öppna boken och läsa klart ena kapitlet...

Så nu i dag har jag och Alexander varit ute på en promenix med hundarna. Han har en tennislektion om ca en timma, så jag ska försöka läsa lite i min bok fram tills dess.


Fina Moonshine och jag med min supersnygga hjälm :P


Moonshine :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Asså..... ÄLSKAR hjälmen !!! ta med den hem! xx

2011-08-24 @ 08:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0