Seeeeeegt!

Har fortfarande inte fått mitt paket som jag skickade över hit när jag var hemma i Sverige. SURT! När jag söker på kolli-nummret så säger de att paketet förtillfället befinner sig i New York, men det har varit där sedan den 19 augusti!!!! Tycker det är på tiden att det börjar röra sig... Ringde/mailade och klagade på den amerikanska posten och de sa att de borde komma om 1-2 dagar. BÄST FÖR DEM ATT DE GÖR DET! Jag vill ha mitt godis!!!!!

Annars så har det varit en händelserik dag. Skulle starta bilen imorse och köra Alexander till skolan, då bil-alarmet går igång, visste inte ens om att jag hade ett alarm på bilen. Och det jobbiga var att det inte gick att stänga av! Provade alla möjliga olika sätt, men inget funkade. Teresa kom och försökte förstå sig på det, men icke, ena grannen kom ut, ingen större lycka där heller :( Tystnade tillslut efter ca 5 min (hade förmodligen väckt hela grannskapat vid det laget...) Och självklart så ska alarmet gå på igen efter 1 minut SUCK! Slutade tillslut, men vi ville inte riskera att det skulle gå på igen. Så eftersom Rob var bortrest för dagen och hade Volvon, så fick jag nöja mig med att köra runt i Porschen hela dagen :P Helt OK!

Efter denna lilla insident, så körde jag iaf Alexander till skolan, sedan hem och promenera hundarna. Köra Teresa till jobbet och sedan möta upp Theresa och Sarah för frukost på ett tyskt café. Gott! Sedan skola och sen hem och vidare till gymmet innan det var dags att hämta upp Alexander igen :D

Nu ikväll har vi även gått igenom mitt schema för året, så nu vet jag på ett ungefär när jag kommer att vara ledig! Så nu ska det planeras resor! Vet dock inte hur det blir min sista tid här. Hade tänkt att jag skulle vara ledig iaf 2 veckor innan det var dags för mig att åka hem, men just nu ser det inte ut som om att det blir så... alexander går i skola lite längre iår :( Men Teresa skulle försöka lösa det... Håll tummarna!

ne nu ska jag faktiskt ta och sova, var så jäkla trött imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0