Smärta!

Jag har sådan sjukt jävla träningsvärk just nu! Kan knappr röra mig och när jag väl rör mig så gör det ONT!!!! Kanske inte var någon höjdar idé att ta och springa idag... Men men skönt var det efterår iaf. Kändes dock som om det bara var uppförsbackar...

Hmm, vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Ska ta och promernera lite med hundarna hade jag tänkt, men det är typ det. Tråkigt! Ska tvinga ut Alexander på en till cykelrunda idag, prova lite nya vägar.


Just det, kom på en sak som jag hörde på min lektion igår. Alla vet nog att USA har många konstiga lagar... En utav lagarna är att du får bara ha sex med din fru/man (måste vara gift!!!) Innomhus, bakom nerdragna persienner och i missionär-ställningen. Ingen INGEN får absolut se när ni har sex, det är STRAFFBART! Sedan en regel som gäller här i NC, är att om ens fru/man är otrogen så kan man stämma den personern han/hon är otrogen med! Amerikanarna bara måste älska att kunna stämma folk! Men har man möjlighet till lite extra cash i kassan så...

Nä försöka hitta på något vettigt att göra kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0