Amerikansk jul och Boston

Igår var det amerikanarnas tur att fira jul. Vaknade upp runt ått hos Theresa. Vi klädde på oss och gick ner tillsammans med hennes värdbarn Holden. Och wow! Det var fullt med julklappar under hela granen och all yta runt omkring!
Det bästa av allt! Theresa har underbara värdföräldrar och farföräldrar! De hade gjort en julstrumpa till mig full med massa bra saker! Sååå glad! Fick även två kokböcker som jag har tittat på rätt så länge, en stor härlig sjal, tofflor, halsband och en härlig stor tjocktröja! Underbart! Man känner sig verkligen välkommen i den familjen! Kommer sakna dem så sjukt mkt nu när jag flyttar!

Sedan var det bara att slänga in alla mina saker i bilen och jag och Theresa åkte iväg till flygplatsen. Där mötte även Gabbie upp oss. Trodde inte att hon skulle komma eftersom hon var sjuk, men där stod hon med kaffe och väntade på oss :)

Flygresan över till Boston gick bara bra. Pyttelitet plan över till New york, men sen blev det bättre.

Så nu sitter vi här på hotelle, har precis ätit frukost och ska strax bege oss ut för att upptäcka Boston :)


Lite julklappar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0