Då var det klippt!

Var hos frisören igår och klippte mig. Vilker var välbehövligt. Har sett ut som om mitt hår är gjort av svinto, inte skoj... Var dock lite orolig ett tag när han slingade mitt hår, gjorde inte alls som min frisör hemma i Sverige gör plus att jag tyckte att han hoppade över stora delar. Känndes fortfarande som om jag hade tre färger i håret.
Men när han var klar så såg jag inte mkt ut av det, utan var riktigt nöjd :D
Hade tänkt att jag skulle bli lite mörkare, men jag tror att jag har blivit ljusare. Vilket är helt ok oxå. Är nöjd med det me. Får var mer tydlig nästa gång om exakt vilken färg jag vill ha, fåt väl ta med mig ett färgprov :P

Glömde mitt svenska kort hemma oxå, så jag fick betala med familjekortet,... Så nu ska jag bara betala tillbaka de 110dollar det kostade mig, vilker var riktigt billigt btw! Trodde det skulle gå på närmare 200...

Efteråt åkte jag hem till Ulrika. Ulrika stod och lagade köttbullar! Sååå gott. Så mat fick man och även vin :D Efteråt tittade jag och Ulrika på film, the bounty hunt, var inte alls så dålig som jag trodde, den har ju blivit nominerad som årets sämsta film, men det håller jag inte med om, har sett så många andra värdelösa filmer, men men.

Vet inte riktigt hur planerna för dagen ser ut. Måste åka och köpa en tröja iaf. Har inte så många när jag ska till fjällen, så detta är ett måste. Sen får vi se hur vi gör.

Ohh och det börjar bli vår här på rikitgt nu! Påskliljorna blommar och knoppar för fullt och träd och buskar börjar bli gröna. Skööönt! Igår var det härligt väder. Blåste iofs rätt så mkt, men det var varmt och skönt endå!

Ne nu ska jag ner och se vad Ulrika gör. Hon jobbar till 12. Jag har precis vaknat ;) Skönt att få sova ut! 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Snyggt blev det också, jättefiiint.

2011-03-04 @ 06:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0