Morron!

Sitter här i soffan och bara slappar. Blir ingen skola idag. Stackars Alexander är sjuk. Han har väckt mig 2 ggr inatt pga att han varit så dålig. Men nu verkar det som om att han sover gott iaf. Ska till doktorn senare idag och kolla upp vad det är han har. Har gått lite konstiga saker på hans skola... Men det lär väl bli lite antibiotika och så...

Måste dock själv åka iväg till skolan idag. Har inlämning av min läxa och den är due today! Men skickade iväg ett mail till min lärare och berättade att jag kanske kommer in senare med den beroende på när vi får tid hos doktorn. Så det blir en slappo dag idag har jag en känsla av. Med mkt tv-tittande...

Ska iaf försöka äta någon frukost snart.¨

Just det ja! Det är ju alla <3-dag idag. Tanken var ju att vi skulle äta ute jag och Alexander. Men vi får försöka göra någe gott här hemma istället.


Love and hugs to all of you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0